Sport Leidsche Rijn

Sponsoren van LTC

De coronaperiode is voor iedereen een uitdagende periode, en in het bijzonder voor ondernemers. Bij veel sportverenigingen vormen sponsorbijdragen een belangrijke bron van inkomsten, en LTC vormt daar geen uitzondering op. Daarom willen we in samenwerking met de sponsorcommissie in deze rubriek onze sponsoren in het zonnetje zetten!

Deze keer is het de beurt aan Sport Leidsche Rijn!

Wie is het gezicht achter Sport Leidsche Rijn?

Ik ben Alfons Verroen, opgegroeid in Utrecht en na het Thorbecke Lyceum, de Hogeschool Utrecht en een wereldreis met Sharon, neergestreken in Leidsche Rijn. Na diverse financiële functies kwam het idee om voor mezelf te beginnen, om iets te gaan doen waar m'n passie ligt. Het idee voor Leidsche Rijn was geboren.

In augustus 2015 zijn wij, Alfons Verroen en Sharon Schipperijn, in winkelcentrum Vleuterweide onze sportzaak begonnen, startend onder de vlag van Intersport en vanaf 2019 volledig zelfstandig onder de naam Sport Leidsche Rijn.

Ons gezin met vier sportende jongens, inmiddels pubers van 12 tot 17 jaar, ademt sport: voetballen, hockeyen, tennissen maar ook atletiek: eigenlijk vinden we alles wel leuk. Hoe mooi is het dan om je eigen sportzaak te starten!

Wat zijn jullie hobby’s?

In de beginjaren hebben we de kids getraind en gecoached (voetbal en hockey). Het tennis was altijd in goede handen van Dhaou! Ook genieten we van onze kinderen, lekker eten en vakanties, met als hoogtepunt een weekje skiën.

Wat doe je eigenlijk?

Alles wat bij een winkel als Sport Leidsche Rijn hoort:
Nieuwste collecties inkopen op beurzen, het verkopen en adviseren van klanten voor aanschaf van tennisrackets, hockeysticks en hardloopschoenen, maar ook voor voetbal, indoor, fitness en dance. We spelen in op de vraag naar casual sportkleding en sneakers, met een uitgebreide assortiment Nike Air Max. Alles tussen maat 18-47 hebben wij!
Daarnaast verzorgen wij ook het drukwerk op (team)kleding en bespannen we tennisrackets.

Waarvoor kom jij je bed uit?

Voor mijn gezin, een lekker ontbijtje maar ook om een klant in de winkel te helpen.

Waar zit je bedrijf?

Wij zijn in augustus 2020 verhuisd naar een nieuw pand in winkelcentrum Vleuterweide, het hoekpand tegenover restaurant De Burcht.

Waarom sponsor je LTC?

Om de binding met de regio te versterken sponsoren wij diverse sportclubs. Voor LTC verzorgen wij de levering van de competitieballen en waardebonnen voor het jaarlijkse open seniorentoernooi. Ook de teamkleding voor de jeugdspelers wordt door ons verzorgd. Bovendien ontvangen leden van LTC op basis van hun KNLTB-pas 10% lokale korting op tennisartikelen.

In de periode van corona hebben wij een website, www.sportleidscherijn.nl met een link naar de webshop ingericht en bezorgen vaak nog dezelfde dag lokaal.

Wij hopen u te mogen verwelkomen en wensen u een sportief seizoen toe!

Team Sport Leidsche Rijn
Alfons Verroen