Trainers

Hieronder stellen onze trainers zich voor.

Dhaou Hammi

Ik ben Dhaou Hammi clubtrainer bij LTC Vleuten de Meern sinds 1996. Daarvoor heb ik training gegeven aan topjeugd in Frankrijk en Tunesië.

Afgestudeerd:
1-Sportleraar
2-Tennis Trainer/coach
3- Handbaltrainer (2 keer Olympisch speler met Tunesië)

Ik ben getrouwd met Nicole, 2 kinderen Sarah 24 jaar, Skander 18 jaar,
Tennis is mijn grote passie. Mijn motto: ontwikkeling, plezier en continuïteit.
Elke dag ga ik met groot plezier de baan op met enthousiaste leerlingen en leuke collega's.

Ik wens alle leden een sportief en leuk tennis seizoen.
Dhaou (06-50220795)

Francesco Jetten

Ik ben Francesco Jetten, 52 jaar oud en sinds het seizoen 2004 geef ik les bij de LTC Vleuten de Meern. Ik geef nu ruim 20 jaar tennisles en ben bij verschillende clubs in de regio trainer geweest. Sinds 2006 heb ik mijn eigen tennisschool Leidsche Rijn Tennis.

Met een team van 5 LRT trainers gaan we dit seizoen met veel plezier op de club lesgeven en verschillende activiteiten organiseren voor de jeugd en senioren.

Ik wens iedereen een sportief en zeer plezierig seizoen toe.
Francesco (06-51107474)

Wouter Olling

Ik ben Wouter Olling, 35 jaar en woon in Utrecht. Ik tennis zelf bij TV Blauwe Reiger in Maarssen (niveau 2/2) en ben gedurende de zomerperiode nog actief tennisser bij verschillende toernooien in de omgeving. De afgelopen 6 jaar ben ik in dienst bij David Lloyd in Utrecht en ben daar verantwoordelijk voor alle racketsporten. Sinds 27 maart 2017 ben ik werkzaam voor tennisschool LRT op LTC Vleuten de Meern. Ik ben verantwoordelijk voor selectie tennis en samen met teamtrainingen aanspreekpunt voor de ouders qua selectiezaken. Naast mijn werk op LTC Vleuten de Meern ben ik per 1 januari ook een eigen tennisschool gestart. Tennisschool Utrecht. Ik kijk uit naar een mooi seizoen op een schitterend park, met leuke collega’s en veel nieuwe mensen.

Groeten,

Wouter Olling (06-57087448)

Rik van der Wal

Ik ben Rik van der Wal, 24 jaar oud, ik woon in Nieuwegein en tennis al vanaf van mijn 4e bij TV Rijnhuyse. Op mijn 16e ben ik begonnen aan mijn opleiding sport en bewegen. Deze heb ik afgerond en mijn A-licentie behaald. Voor mijn opleiding heb ik 4 jaar lang stage gelopen bij de trainers op TV Rijnhuyse. Hierbij heb ik elke doelgroep lesgegeven en stond ik iedere dag van de week wel op de tennisbaan. Naast ervaring met tennis kids en selectie heb ik als hoogtepunt nog 2 jaar stage gelopen bij de beste rolstoeltennissers van Nederland en de wereld. Ik werk nu sinds 4 jaar met heel veel plezier voor LRT en heb ontzettend veel zin in het nieuwe zomerseizoen bij LTC Vleuten de Meern.

Groeten,

Rik van der Wal (06-42448787)

Marielle Pleyster

Hi allemaal, Ik ben Mariëlle Pleyster, en geef nu al een aantal jaren met plezier les op LTC. In april 2019 geef ik 25 jaar tennisles en altijd met veel plezier! Ik ben opgegroeid in Breukelen, en woon op dit moment nog in Maarssen. Ik heb twee volwassen kinderen; Racquelle en Daniël, en heb een lieve vriend (Marc).

LTC is een geweldige en gezellige vereniging, waar ik met heel veel plezier mijn lessen geef! In de zomer is het altijd gezellig bij ‘Baan 14’ waar vele leden nog even blijven hangen voor een drankje en een hapje. Allemaal heel veel tennisplezier en tot snel op de baan!

Mariëlle Pleyster (0649233447)