Verenigingsmanager

Voor degenen die mij nog niet kennen, ik ben Joke den Besten en sinds juli 2016 voor 10 uur per week verenigingsmanager bij LTC Vleuten de Meern. In 1967 zijn wij in Vleuten komen wonen. Als kind van 6 liep ik hier al rond en toen ik 10 was mocht ik in 1971 eindelijk zelf gaan tennissen. Ik loop al heel veel jaren rond bij de LTC en heb in heel veel commissies en bestuur vrijwilligerswerk gedaan. Ik speel nog steeds competitie op zaterdag en ben zeker twee avonden zelf op de baan te vinden.

Toen ik via een sollicitatie uiteindelijk te horen kreeg dat ik voor 10 uur als verenigingsmanager aan de slag mocht bij LTC was dat voor mij de kers op de taart. Met veel enthousiasme ben ik aan de slag gegaan. Ik ben de rechterhand van het bestuur en werk in opdracht van het bestuur. De functie is in het leven geroepen om het bestuur te ontlasten. Ik heb geen stemrecht maar geef wel gevraagd en ongevraagd advies aan het bestuur.

Je kunt mij bereiken via het mailadres: [email protected]