Coördinatoren competitie

Gedurende het jaar zijn er vaste periodes waarin competities worden gespeeld. De periodes voor competitie worden centraal georganiseerd door de KNLTB. De Voorjaars- en de Najaarscompetitie bestaan uit een landelijk aanbod dat wordt aangevuld met regio specifieke competities. De coördinatoren competitie bepalen samen met het bestuur welke competities onze vereniging aanbiedt op basis van het beleid, aantal beschikbare banen en andere clubactiviteiten.

De coördinatoren van de competitie maken daarnaast samen de baanschema's voor de speeldagen van de competitie, ontvangen gasten en uitspelende teams op de vereniging en zijn verantwoordelijk voor de inschrijving van LTC-teams voor zowel de voor- als najaarscompetities.

Op dit moment zijn Marcella van Leeuwen, Carola Ebskamp, Helen Gouka, Claudia van Donselaar en Elisabeth van Dalen de coördinatoren van de seniorencompetities, vervult Sander Drent die rol voor de junioren- en tenniskidscompetitie en verzorgen Danielle Koeken, Hans van der Voort van der Kleij, Roel de Ruiter en Remko van den Reek de daadwerkelijke organisatie van de Rode en oranje TennisKids.

Mocht je een vraag hebben over iets wat betrekking heeft op de competitie bij LTC, dan kun je hen bereiken via de mail. Voor vragen over:
de seniorencompetities mail je naar [email protected]
de juniorencompetities mail je naar [email protected]
de Rode en Oranje competitie mal je naar [email protected]