Sponsorcommissie

Wij zijn een bevlogen commissie en zorgen ervoor dat iedere sponsor het maximale uit zijn sponsor ship haalt. We denken met je mee en zorgen voor een optimale zichtbaarheid.

Sponsorcommissie
De sponsorcommissie is als een dubbelspel: samenwerking, strategie en een scherp oog voor kansen zijn essentieel. Net zoals bij een tenniswedstrijd, waar communicatie en wederzijds vertrouwen het verschil maken tussen winst en verlies, werkt onze commissie nauw samen om sponsors aan te trekken die passen bij onze clubwaarden. We zijn constant op zoek naar manieren om onze vereniging te versterken.

Frank, Arno en Theodoor: De Drijvende Krachten Achter de Sponsorcommissie
Onze sponsorcommissie wordt geleid door twee toegewijde leden, Frank en Arno, die met hun ervaring en netwerk een belangrijke bijdrage leveren.

Frank, een vertrouwd gezicht bij LTC Vleuten - De Meern, is lid sinds 1989. Elke woensdagavond is hij op de baan te vinden, en vaak ook in de kantine, waar hij zijn connecties binnen de club versterkt. Met zijn bedrijf FanWork heeft Frank een aanzienlijk netwerk in de regio opgebouwd. Zijn lange betrokkenheid bij de club en zijn professionele ervaring maken hem een waardevolle kracht binnen de commissie.

Arno is sinds 2012 lid van onze vereniging en brengt een schat aan connecties uit Leidsche Rijn met zich mee. Arno is een ware netwerker; geen enkel bedrijf ontgaat zijn aandacht. Op dinsdagavond is hij steevast op de baan te vinden, waar hij zowel zijn tennisspel als zijn netwerkvaardigheden verfijnt. Zijn lokale kennis en vastberadenheid maken hem een onmisbaar lid van de sponsorcommissie.

Theodoor is lid van LTC sinds 2021 en een geduchte tegenstander. Hij heeft een enorme passie voor innovaties in de medische hoek en duurzaamheid. Hij is dan ook oprichter en eigenaar van Catalyze, een internationale innovatie consultancy, en Catalyze Capital, een investeringsfonds dat investeert in jonge innovatieve tech bedrijven. Catalyze is vaste sponsor van LTC en wellicht door onze leden al ontdekt op het park. Met Theodoor hebben we sinds kort een sponsor die tevens lid is van de commissie. Theodoor kijkt ernaar uit dat de belangen van de overige sponsoren zo goed mogelijk worden behartigd en dat de sponsorbijdrage een maximale impact heeft ten goede van onze club, activiteiten en nieuwe initiatieven!

Kom Ons Team Versterken!
We zoeken enthousiaste leden die, net als Frank en Arno, een passie hebben voor onze club en de bereidheid om hun netwerk in te zetten voor het welzijn van LTC Vleuten - De Meern. Of je nu een ervaren netwerker bent of gewoon graag wilt bijdragen aan de groei van onze club, we verwelkomen je graag in ons team.Samen kunnen we de toekomst van LTC Vleuten - De Meern nog mooier maken. Sluit je aan bij onze sponsorcommissie en help ons de perfecte match te vinden tussen onze vereniging en potentiĆ«le sponsors.

De sponsorcommissie is bereikbaar via [email protected]

Hier vindt u meer informatie over sponsoring.