Sponsorcommissie

Qua speelsterkte en lengte is de nieuwe samenstelling van de sponsorcommissie een gemiddelde afspiegeling van de club. Echter, met een bovengemiddeld enthousiasme zijn zij inmiddels aan de slag gegaan om de relaties met huidige (en toekomstige) sponsoren duurzaam te houden. Ondernemers verbinden aan onze club die de kernwaarden van LTC Vleuten de Meern ondersteunen, zoals: ruimte voor iedereen, continuïteit, familiair, verbinden, plezier én toekomst. Waardoor sponsoren zich thuis voelen bij onze club en een actieve bijdrage willen leveren aan een gezonde vereniging.

Van links naar rechts inspireren Richard Draaijer, Arnoud Zweedijk, Arno Sprang en Henk Glissenaar elkaar en zetten zij zich als team in om deze ambitie te realiseren.

Henk is vader van drie kids en al 15 jaar getrouwd met Cynthia. Naast tennis houdt hij van voetbal en een beetje golfen. Hij is geboren en getogen in Vleuten en ondernemer in de regio. Er hangen twee winddoeken op de banen die door Henk gesponsord worden.

Arnoud is ook ondernemer (mede-eigenaar Desque), is vader van twee zoons en al 22 jaar samen met Wendy. Naast tennissen wat hij al 12 jaar bij LTC doet, golft Arnoud, en speelt hij squash en de snel groeiende sport padel.

Arno is werkzaam bij Nefkens en erg goed in het beheren van relaties met bedrijven. Samen met Myrna heeft hij 3 kinderen. Naast tennis fietst hij regelmatig op de racefiets en voetbalt hij in de zaal.

Richard is 16 jaar getrouwd en heeft een zoon en een dochter. Van zijn zoon kan hij inmiddels niet meer winnen met tennis. Hij is zelfstandig ondernemer op het gebied van coaching en creatie. In de regio is hij betrokken en deelt zijn kennis binnen de Stichting Vrienden van het Máximapark op het gebied van communicatie.

De sponsorcommissie is bereikbaar via [email protected]

Hier vindt u meer informatie over sponsoring.