Ledenadministratie

Contact met de ledenadministratie

Als je meer informatie over het lidmaatschap van onze vereniging wenst, kun je contact opnemen met de ledenadministrateur, Agapy Vosmeer.

Haar contactgegevens zijn:

De ledenadministratie is het enig juiste aanspreekpunt voor aanmelding, opzegging of adreswijziging.

Spelerspasje ophalen

Zodra het spelerspas voor het nieuwe seizoen door de KNLTB is geleverd en het contributiebedrag en eventueel andere openstaande bedragen zijn voldaan, kun je deze eind maart (zie voor de exacte datum de activiteitenkalender op de website) afhalen in de kantine. Als het niet lukt op deze dagen je pasje op te halen, dan kun je hem later tegen betaling van € 1,00 afhalen in de kantine.

Pasjes voor nieuwe leden

Nieuwe leden die de contributie en het entreegeld hebben voldaan, maar van wie de officiële KNLTB-pas nog niet binnen is, krijgen tijdelijk een noodpas waarmee zij op het park kunnen afhangen op het digitale afhangbord. Als de officiële KNLTB-pas binnen is, wordt dat gemeld en kan deze tegen inlevering van de noodpas in de kantine worden afgehaald.

Verlies spelerspas

Mocht je je pasje hebben verloren, dan kun je bellen of een e-mail sturen (met je gegevens) naar de ledenadministratie om een nieuwe pas aan te vragen. De kosten bedragen € 5,00 en moeten vooraf worden voldaan door overmaking op een door de ledenadministrateur aan te geven bankrekening. Zodra het nieuwe pasje binnen is, ontvang je bericht van de ledenadministrateur.

Digitaal afhangbord

Bij het afhalen van je nieuwe pas (voor alle leden) krijg je een brief waarin een strikt persoonlijk wachtwoord staat vermeld. Deze gegevens kun je gebruiken om thuis op internet te kijken of het druk is op de banen.