Vrijdagavondcompetitie (VAC)

Inschrijving VAC voorjaar 2024

Ook dit voorjaar organiseert de evenementencommissie weer de gezellige onderlinge VRIJDAGAVONDCOMPETITIE voor alle seniorleden van LTC!

De eerste speeldag  van de competitie is op 5 april a.s. We sluiten de competitie af op 31 mei met een spetterend feest!! Meer informatie met betrekking tot onze altijd gezellige feestavond en het thema volgt op een later moment.

Inschrijven kan individueel of met een mixteam (2 heren en 2 dames) en kost 50 euro per team. We zullen een groepsapp opzetten waarin alle teamcaptains en reservespelers worden opgenomen. In deze app zullen we een Tikkie-verzoek delen (voor de captains) om de betaling te voldoen. Mocht je het bedrag liever op een andere manier voldoen dan bestaat de mogelijkheid om contant te betalen op de eerste dag dat je speelt.

Elk team speelt 4 avonden en op een speelavond speel je twee wedstrijden (een dubbel en een mix) van elk een uur (met één pauze ertussen). Na afloop staat er een schaal met bitterballen ed. voor jullie klaar. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen zullen we de teams op sterkte indelen.

Inmiddels is het inschrijven gesloten voor het voorjaar 2024
Het inschrijven werkt als volgt:

1)   Inschrijven als team: de hoofdinschrijver/teamcaptain schrijft in voor een compleet team (2 heren en 2 dames). Deze moet allereerst een team-naam opgeven en van de 4 leden (inclusief jezelf) de volgende gegevens:
·        KNLTB nummer per speler
·        Voor en achternaam per speler
·        Belangrijk:  e-mailadres per speler (dit veld is verplicht) wanneer dit
         niet volledig is ingevuld is de inschrijving ongeldig
·        Speelsterkte voor zowel de enkel als de dubbel. Let op : hanteer hier je
         speelsterkte volgens eigen inzicht en niet perse die volgens de KNLTB.
         De ervaring leert dat we de poules zo eerlijker kunnen verdelen.

·        Mocht je met meer spelers in een team willen spelen, dan kan dat uiteraard,
         maar je kan maar met maximaal 4 spelers inschrijven (neem dan voor de
         zekerheid de sterkste ratings)
·        Verhinderingen max 2 per team, bij meer opgegeven verhinderingen
         wordt alleen naar de eerste twee gekeken.

2)      Individuele inschrijving: als je individueel inschrijft wordt er ook om een teamnaam gevraagd, vul hier je eigen naam in en vervolgens de gevraagde gegevens
·        Voor-en achternaam, e-mailadres
·        Speelsterkte, voor zowel de enkel als de dubbel
Hanteer hier zoveel mogelijk de werkelijke speelsterkte en niet wat er op je speelpas staat. Hierdoor kunnen we je zoveel mogelijk op gelijkwaardige sterkte indelen.

3)      Inschrijven als reservespeler: als je je als reserve wilt inschrijven volg dan de stappen bij optie 2 en geef in het opmerkingenveld aan dat je inschrijft als reserve.

LET OP!!!! Er is ruimte voor 40 teams, als er meer teams inschrijven hanteren we de volgorde van binnenkomst!!

Wij hebben er weer heel veel zin in en hopen op een droog en zonnig voorjaar met veel gezellige tennisavonden!

De inschrijflink is hier te vinden.

Sportieve groet, Arianne, Anne, Yvette, Cynthia en Mirjam [email protected]