Vrijdagavondcompetitie (VAC)

Inschrijving VAC najaar 2024 is geopend, tot en met vrijdag 12 juli (17.00 uur)

Ook dit najaar organiseert de evenementencommissie weer de gezellige onderlinge VRIJDAGAVONDCOMPETITIE voor alle seniorleden van LTC!

De eerste speeldag  van de competitie is op 13 september a.s. Dit jaar valt de afsluiting op vrijdag 8 november. We sluiten die avond af met een spetterend feest!! Meer informatie met betrekking tot onze altijd gezellige feestavond vrijdag 8 november volgt net als het thema op een later moment.

Inschrijving
Inschrijven doe je met een mixteam (2 heren en 2 dames) en kost 50 euro per team. Wanneer je geen team hebt, kun je je ook als individu inschrijven, we kijken dan of we een team kunnen samenstellen.

Communicatie en betaling
We maken een groepsapp waarin alle teamcaptains en reservespelers worden opgenomen. In deze app zullen we een Tikkie-verzoek delen (voor de captains) om de betaling te voldoen. Mocht je het bedrag liever op een andere manier voldoen dan bestaat de mogelijkheid om contant te betalen op de eerste dag dat je speelt.

Hoe werkt het
Elk team speelt 4 avonden en op een speelavond speel je twee wedstrijden (een dubbel en een mix) van elk een uur (met één uur pauze ertussen). Na afloop staat er een schaal met bitterballen ed. voor jullie klaar. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen zullen we de teams op sterkte indelen.

Vragen?
Je kunt contact met ons opnemen via [email protected]

Schrijf je gauw in, want vol is vol!

Het inschrijven werkt als volgt
1)   Inschrijven als team: de hoofdinschrijver/teamcaptain schrijft in voor een compleet team (2 heren en 2 dames). Deze moet allereerst een team-naam opgeven en van de 4 leden (inclusief jezelf) de volgende gegevens:
- KNLTB nummer per speler
- Voor en achternaam per speler
- Belangrijk:  e-mailadres per speler (dit veld is verplicht) wanneer dit niet volledig is ingevuld is de inschrijving ongeldig
- Speelsterkte voor zowel de enkel als de dubbel. Let op: hanteer hier je speelsterkte volgens eigen inzicht en niet perse die volgens de KNLTB. De ervaring leert dat we de poules zo eerlijker kunnen verdelen.
- Mocht je met meer spelers in een team willen spelen, dan kan dat uiteraard, maar je kan maar met maximaal 4 spelers inschrijven (neem dan voor de zekerheid de sterkste ratings)
- Verhinderingen max 2 per team, bij meer opgegeven verhinderingen wordt alleen naar de eerste twee gekeken.

2)      Individuele inschrijving: als je individueel inschrijft wordt er ook om een teamnaam gevraagd, vul hier je eigen naam (dan weten we dat je je individueel inschrijft) in en vervolgens de gevraagde gegevens:
- Voor-en achternaam, e-mailadres
- Speelsterkte, voor zowel de enkel als de dubbel

Hanteer hier zoveel mogelijk de werkelijke speelsterkte en niet wat er op je speelpas staat. Hierdoor kunnen we je zoveel mogelijk op gelijkwaardige sterkte indelen.

3)      Inschrijven als invaller: als je je als invaller wilt inschrijven volg dan de stappen bij optie 2 en geef als teamnaam invaller met je eigen naam (dus bijv invaller Janneke) in (dan weten we dat je je niet individueel inschrijft maar als invaller).

LET OP!!!! Er is dit keer ruimte voor 45 teams, als er zich meer teams inschrijven zullen we kijken naar zowel de beschikbaarheid van de teams als de volgorde van binnenkomst!

Wij hebben er weer heel veel zin in en hopen op een droog en mooi najaar met veel gezellige tennisavonden! De inschrijflink is hier te vinden: https://www.toernooi.nl/sport/tournament.aspx?id=d292f40d-1607-4468-871d-4fceaddbd186

Sportieve groet,  Arianne, Anne, Yvette, Cynthia en Mirjam
[email protected].