Vertrouwenspersonen

Het bestuur van LTC is lange tijd bezig geweest om twee vertrouwenspersonen te installeren. Dit vergde veel uitzoekwerk en we zijn dan ook blij om de volgende twee vertrouwenspersonen aan je te introduceren!

Richard Wolswijk

Mijn naam is Richard Wolswijk, vertrouwenspersoon bij LTC Vleuten de Meern.
Sinds enkele jaren ben ik lid van de vereniging en tennis ik met veel plezier met oud-teamgenoten van de plaatselijke voetbalvereniging.

Als huisarts vind ik het enorm belangrijk dat patiƫnten zich veilig voelen om hun klachten met mij te delen. In mijn taak als vertrouwenspersoon is dat uiteraard niet anders. Iedereen moet zich veilig voelen in welke situatie dan ook. Als daarvan geen sprake is, dan vind ik dat men daar vertrouwelijk over moet kunnen praten.
Loop je binnen de vereniging tegen zaken aan die je graag in een vertrouwelijke sfeer wilt bespreken, twijfel dan geen moment om contact met mij op te nemen via [email protected]

Kikki Lindeman

Even voorstellen, Kikki Lindeman, vertrouwenspersoon bij LTC Vleuten de Meern.
Dat is een hele andere verbinding met onze vereniging dan dat ik die eerder had als lid. Ik heb een aantal jaar met heel veel plezier getennist bij LTC maar heb mijn tennisracket ingewisseld voor loopschoenen. Dat gaat me toch wat beter af. Ik ben regelmatig samen met mijn dochter Lise (19) langs de baan om naar mijn zoons Hendrik (18) en Michiel (13) of mijn man Henrico te kijken.

Iedereen die sport moet dat in een veilige omgeving kunnen doen. En daar waar je als lid ervaart dat er geen sprake is van die veilige omgeving kan het belangrijk of goed zijn om hierover met iemand te praten en advies te krijgen. Dat vind ik belangrijk en is voor mij de reden om de rol van vertrouwenspersoon in te vullen. Ook in mijn werk staat een veilige omgeving en het gesprek daarover centraal. Ik draag daar actief aan bij als Organisatieadviseur en Business Partner.

Naast mijn werk en sport ben ik bestuurslid van de Stichting Let's Break the Shame en Stichting SALT.

Indien nodig ga ik graag met je in gesprek. Aarzel dan ook niet om contact op te nemen via [email protected]