Lidsoorten

Ben je geboren in 2006 of eerder?

Dan word je senior. Je komt in aanmerking voor studentenkorting als je aan het eind van het jaar 18 jaar of ouder bent maar nog geen 28 jaar en een voltijdstudie volgt.

Om in aanmerking te komen voor het studententarief dient ieder jaar een door de schoolleiding ondertekende verklaring of een kopie van de studentenpas voor 1 januari van het nieuwe seizoen aan de ledenadministratie ([email protected]) te worden gezonden. Na 1 januari kan de studentenkorting niet meer worden toegepast!

Ben je geboren in 2007 of later?

Voor de junioren bieden wij deze mogelijkheden:

Mini's - 4 en 5 jarigen (geboren 2020 of 2019). Kinderen die minitraining gaan volgen betalen geen inschrijfgeld en contributie. Zij zijn dus geen lid van de vereniging. Er dient wel een bedrag voor de training die ze volgen te worden betaald. In het volgende verenigingsjaar dat de kinderen 6 jaar worden moeten ze aspirant-lid zijn om lessen te kunnen blijven volgen. Zij gaan dan inschrijfgeld en contributie betalen. Lid worden gaat op datum van aanmelding. Wij kunnen niet garanderen dat deze kinderen op het moment dat ze 6 jaar worden een plek hebben om lid te worden. Zorg er dus voor dat uw kind op het moment dat hij/zij minilessen gaat volgen meteen op de wachtlijst komt te staan.

Aspirant - 6 t/m 11 jaar (geboren 2013 t/m 2018)

Junior  - 12 t/m 17 jaar (geboren 2007 t/m 2012)

Slapend lid

Deze vorm van lidmaatschap is bedoeld voor leden die door omstandigheden (blessure, verblijf in het buitenland, zwangerschap) tijdelijk niet kunnen spelen. Dit lidmaatschap geldt ook voor studenten t/m 28 jaar die in het bezit zijn van een studentenpas en vanwege hun studiebelasting tijdelijk niet kunnen tennissen (na het voortgezet onderwijs).

Dit moet voor 1 januari van het nieuwe seizoen (blessures voor 1 april) bij de ledenadministratie aangegeven zijn. De contributie voor een slapend lid bedraagt € 38,00 voor seizoen 2024. Slapende leden worden afgemeld bij de KNLTB. Indien er plaats is op de spelerslijst kan een slapend lid weer gaan spelen tegen betaling van de contributie over de maanden dat er gespeeld wordt. Een slapend lid heeft wel voorrang boven degenen die op de wachtlijst staan.

Leden die geblesseerd raken, emigreren, zwanger zijn, of studenten die buiten de regio gaan studeren, kunnen tijdens het nieuwe seizoen vanaf 1 januari tot 1 april hun actieve lidmaatschap nog omzetten naar een slapend lidmaatschap. Na 1 april worden er géén lidmaatschappen meer omgezet en géén contributie teruggestort.

Slapende leden zijn niet speelgerechtigd. Het bestuur is niet verplicht een LTC-lid (hem/haar) als slapend lid te accepteren.

Introducé

Je kunt in de KNLTB ClubApp kosteloos met een introducé vrijspelen op doordeweekse dagen van 08.00-18.00 en op weekenddagen van 08.00-23.00.