Gerssen Adviesgroep B.V.

Sponsoren van LTC

De coronaperiode is voor iedereen een uitdagende periode, en in het bijzonder voor ondernemers. Bij veel sportverenigingen vormen sponsorbijdragen een belangrijke bron van inkomsten, en LTC vormt daar geen uitzondering op. Daarom willen we in samenwerking met de sponsorcommissie in deze rubriek  onze sponsoren extra belichten. Deze keer zetten we Ron Gerssen van Gerssen Adviesgroep BV in het zonnetje!

Wie is het gezicht achter Gerssen Adviesgroep BV?

Mijn naam is Ron Gerssen, geboren in Bodegraven maar vanaf het eerste levensjaar woonachtig in De Meern. Vanaf mijn vijfde ben ik lid geworden bij VV De Meern en heb ik vele jaren in het eerste elftal van De Meern gevoetbald. Na enkele jaren als penningmeester in het Hoofdbestuur te hebben gezeten bij VV De Meern, ben ik vanaf mijn 35e overgestapt naar het tennissen bij LTC. Hier speel ik al die jaren competitie op de zaterdag in een herenteam, en ben al geruime tijd sponsor bij de LTC. Ook heb ik tijdelijk in het interim bestuur gezeten, wat de voorloper was van het huidige bestuur. Ik woon samen met mijn vrouw en zoon aan de Zandweg in De Meern.

Wat zijn je hobby’s?

Naast dat wij samen met een mooie groep op de woensdagavond tennissen, speel ik sinds afgelopen jaar golf. Daarnaast hou ik ervan om met vrienden te genieten van een hapje en een drankje, en ook voetbal is een groot onderdeel van mijn leven, omdat ik liefst elke thuiswedstrijd van FC Utrecht in het stadion zit met vrienden die ook bij LTC lid zijn. Genieten van ons huis is in de laatste jaren ook een hobby geworden.

Wat doet je bedrijf eigenlijk?

Vanaf februari 2001 ben ik eigenaar van een Administratie- en Belastingadvies kantoor in De Meern. Wij ontzorgen ondernemers in het MKB van alle administratieve- en fiscale werkzaamheden die zich voordoen. Dit doe ik met een team van 13 mensen vanuit ons kantoor aan de Dompelaar in De Meern. Wij doen dit o.a. voor meerdere leden van onze club. Ook zijn wij meerdere jaren hoofdsponsor geweest bij LTC en het Onderlinge Seniorentoernooi.

Waarom LTC sponsoren?

In eerste instantie omdat een club waar wij veel tijd doorbrengen, afhankelijk zijn van sponsors. Ook heb ik gebruik gemaakt om onze naamsbekendheid te vergroten, door de diverse reclamemogelijkheden binnen de club. Hierdoor heb ik ook meerdere leden als klant toegevoegd.

Waarvoor kom jij je bed uit?

Werken voor mijn bedrijf en onze klanten is voor mij dagelijks een leuke activiteit en ik ga altijd vrolijk naar mijn kantoor. Voor vakantie kom ik ook graag mijn bed uit, en een leuk potje golf op een nieuwe baan is zeker iets waarvoor ik eruit kom. Voor leuke activiteiten met mijn gezin ben ik ook van de partij!

Waar zit je bedrijf?

Wij zijn met ons kantoor gevestigd aan de Dompelaar 1E te De Meern. Tijdens kantoortijden zijn wij geopend en meer informatie kun je vinden op www.gerssenadviesgroep.nl