Winterdubbelcompetitie

'Winterdubbels' is een interne dubbelcompetitie voor leden van LTC waarin prestaties en gezelligheid hand in hand gaan.

Contact
Gebruik voor vragen en het verzetten van wedstrijden zoveel mogelijk het e-mailadres [email protected]. Indien nodig kun je ook berichtje sturen of bellen via nummer 06-29025319 (Henrico van Zanten).

Poules en Planning
 Ieder team wordt ingedeeld in een poule en speelt daarin 3 wedstrijden in de eerste helft van de Winterdubbels in november en december. Op basis van de poulestanden worden dan nieuwe poules gemaakt voor de tweede helft van de Winterdubbels, die eind februari tot eind maart wordt gespeeld. Dus in totaal speel je 6 wedstrijden. De poules, de planning en de uitslagen vind je op toernooi.nl via deze link.

Speelmomenten
De wedstrijden worden gespeeld op zaterdagmiddag; je speelt dan 1 'gewone' wedstrijd, d.w.z. om 2 gewonnen sets. 3e set is een normale set.
Op de planning kun je zien op welke baan je bent ingedeeld. In enkele gevallen zul je misschien even moeten wachten tot een voorgaande wedstrijd klaar is. En kijk ook even rond op het park of andere wedstrijden wellicht zijn uitgevallen.

Self-Service
Wederom zijn de Winterdubbels voor een belangrijk deel Self-Service. Zeker met zo'n enorme deelname is jullie hulp echt nodig. Voor de teams die dit jaar voor het eerst meedoen, volgt hieronder een korte uitleg van de belangrijkste punten.

Self-Service 1: Uitslagen invoeren
Op de site van toernooi.nl kun je zelf de uitslag van je wedstrijd invullen. Om dit te kunnen doen, log je in en gebruik je de button 'Uitslagen invoeren' op de pagina 'Wedstrijden'. Als je op die knop drukt, moet je eenmalig het wachtwoord invoeren dat per e-mail aan de deelnemers is verstrekt.

Self-Service 2: Banen
De banen worden gereserveerd in het afhangbord. Op de planning kun je zien op welke baan je jouw wedstrijd kunt spelen. De baanindeling hangt op het bord in de gang van het paviljoen.

Self-Service 3: Ballen
Voor de ballen zorg je zelf.

Self-Service 4: Als je niet kunt spelen
Als je onverhoopt verhinderd bent, zoek dan een invaller of neem contact op met je tegenstanders om de wedstrijd te verplaatsen naar een ander moment, bij voorkeur op een andere zaterdag. E-mail of telefoonummer van je tegenstanders kun je makkelijk vinden via de KNLTB ClubApp.
Wil je een wedstrijd verplaatsen, check dan in het banenschema van de Winterdubbels of er ruimte is. En laat de uitkomst weten via [email protected]; dan ben je verzekerd van een baan en kan de baan die je niet gebruikt worden vrijgegeven voor vrij spelen of een andere Winterdubbel.