Plus Stefan Blom open jeugdtoernooi

maandag 26 juni t/m zondag 2 juli 2023

Doe mee met het Plus Stefan Blom Open Jeugdtoernooi LTC Vleuten de Meern 2023. Schrijf je in via MijnKNLTB.

Het toernooi wordt gehouden van maandag 26 juni t/m zondag 2 juli 2023 op het park van LTC Vleuten de Meern aan de Europaweg 40, 3451 HG te Vleuten-de Meern.

Het toernooi wordt gespeeld in de volgende Categorieën:

• Oranje Enkel (alle wedstrijden op zaterdag 1 juli) en Dubbel (alle wedstrijden op zondag 2 juli)
  • Groen1 Enkel en Dubbel
  • Groen2 Enkel en Dubbel
  • 10 t/m 12 jaar JE, JD, ME, MD, GD
  • 10 t/m 14 jaar JE, JD, ME, MD, GD
  • 11 t/m 17 jaar JE, JD, ME, MD, GD

Het toernooi wordt gespeeld op 9 Smash Court en 4 Gravel banen. Als de voortgang van het toernooi in het geding komt kan de toernooileiding besluiten:

• Dat er wedstrijden in een tennis hal of andere (door de KNLTB goedgekeurde) banen worden gespeeld.
  • Om verkorte sets te spelen, mits dit in overleg met de bondsgedelegeerde is besloten.

De inschrijving sluit vrijdag 16 juni 2023, maar wees er snel bij want vol is vol.

SPEELTIJDEN

Alle weekdagen (maandag tot en met vrijdag) starten we om 15.00 uur. De laatste partij gaat om 19.30 uur de baan op.

Allebei de weekenddagen starten we om 9.00 uur. Dit is het finaleweekend en we verwachten dan ook, dat je dit weekend geheel beschikbaar bent.

Speeltijden voor Oranje:

• Alle enkels worden zaterdag 1 juli gespeeld vanaf 9:00 uur
  • Alle dubbels worden zondag 2 juli gespeeld vanaf 9:00 uur

VRAGEN?

Stuur ons een mailtje via [email protected]. Tijdens het toernooi zijn we, op de momenten dat er gespeeld wordt, bereikbaar via 030-6667930.  OJT Commissie

ONZE COLLEGA’S

Andere Open Jeugdtoernooien in de buurt waar je ook aan mee zou moeten doen zijn:

• 5 t/m 11 juni                     One2tennis 13e open jeugdtoernooi Griffensteyn
  • 16 t/m 18 juni                   Open Oren Jeugdtoernooi 2023 op Rhijnauwen
  • 3 t/m 9 juli                        Open Jeugd Toernooi Breukelen
  • 10 t/m 17 juli                    OJT 'Stad Woerden' 2023 (bij JT Brons)
  • 14 t/m 20 augustus          ULTC-Iduna Open Jeugdtoernooi 2023