Training senioren

De inschrijving voor de zomertraining is gesloten. Leden die zich ingeschreven hebben ontvangen binnenkort een mail met de indeling.

Reglement

1. Zodra de inschrijving voor de training geopend wordt, ontvangen alle leden hiervan bericht via e-mail (het mailadres dat bij de ledenadministratie bekend is wordt hiervoor gebruikt). Alle inschrijvingen voor training kunnen gedaan worden via het systeem Plan My Sport via de LTC website. Ben je te laat met inschrijven voor les, dan kom je op de reservelijst, mocht er alsnog een geschikte plek vrijkomen dan krijg je hiervan bericht.
  2. Bij teveel inschrijvingen wordt er op volgorde van aanmelding ingedeeld.
  3. We streven naar groepen van 4 personen.Het kan zijn dat we door veel inschrijvingen groepen van 5 personen moeten maken. Het lesgeld zal dan worden verrekend. Privélessen worden ingepland nadat alle groepstrainingen zijn ingedeeld en alleen indien hier voldoende baancapaciteit voor is.
  4. Men moet lid zijn van de club om aan lessen deel te nemen.
  5. Op het inschrijfformulier kan een voorkeur opgegeven worden voor de samenstelling van de groep, en het tijdstip van de training . Teamtrainingen behoudt zich echter het recht voor om hiervan af te wijken. De trainers bepalen de samenstelling van de groepen op basis van niveau, aangegeven voorkeuren en beschikbaarheid.
  6. De trainingsgroepen bestaan uit 4 volwassenen op 1 baan.
  7. Men heeft voor de definitieve bekendmaking van de groepsindelingen geen inzage in de inschrijvingen/groepsindelingen.
  8. Is de trainer verhinderd dan wordt eerst bekeken of deze les gegeven kan worden door een andere trainer, lukt dit niet dan wordt de les ingehaald of terugbetaald.
  9. Er wordt geen lesgeld terugbetaald in geval van blessures e.d., in overleg met de trainer kan men zelf vervanging zoeken en het lesgeld onderling verrekenen. In bijzondere gevallen kan een restitutie verzoek worden ingediend bij het bestuur.
  10. Bij terugtrekking na bekendmaking van de groepsindeling is men verplicht om 50% van het lesgeld te betalen, tenzij men is ingedeeld op een tijdstip waarvan men aangegeven heeft niet beschikbaar te zijn. In dat geval kan men zich terugtrekken zonder verplichting tot betaling van het lesgeld.