Lidmaatschap opzeggen

Kun je of wil je niet meer bij de LTC Vleuten-De Meern tennissen, geef dit dan zo spoedig mogelijk door aan de ledenadministratie. Opzegging van het lidmaatschap dient schriftelijk of per e-mail voor 1 december van het lopende contributiejaar te gebeuren.

Opzeggen na 1 december 2023 houdt in dat het lidmaatschap voor 2024 opgezegd wordt en dit betekent dat u € 50,00 euro bonds- en administratiekosten moet betalen. Deze kosten hebben wij dan reeds voldaan aan de KNLTB en kunnen deze niet meer terugvorderen.

Opzeggen na 1 januari 2024 betekent dat je effectief het lidmaatschap voor 2025 opzegt. Wij kunnen jouw plek niet meer invullen en lopen hierdoor inkomsten mis. En nog belangrijker: we kunnen dan geen nieuwe leden meer plaatsen. Je ontvangt dan een factuur voor het contributiejaar 2024.

Adres voor opzegging per e-mail: [email protected]

Adres voor schriftelijke opzegging: Ledenadministratie, Fahrenheit 18, 3454 KJ De Meern.

Je ontvangt binnen 14 dagen een bevestiging van de opzegging. Indien er geen bevestiging is ontvangen dan is de opzegging mogelijk niet ontvangen. In dat geval is het handig om nogmaals een mail te sturen.

Met vriendelijke groet,

Agapy Vosmeer