Sponsoring

LTC Vleuten de Meern is trots op haar sponsoren! Gezamenlijk dragen deze sponsors substantieel bij aan het in stand houden van ons park en de activiteiten die onze tennisvereniging organiseert. Mede dankzij de bijdragen van deze gulle gevers kunnen wij onze vereniging blijven vernieuwen en leuke activiteiten organiseren voor onze leden.

Interesse?

Diverse sponsoren hebben de weg naar LTC Vleuten de Meern al gevonden. Maar er is natuurlijk ruimte voor meer. De sponsorcommissie heeft voor ieder bedrijf en voor iedere beurs een passend pakket met sponsormogelijkheden. Van klein tot groot iedereen die ons een warm hart toedraagt is welkom.

Heeft u interesse om ook deel uit te maken van onze vereniging, of ziet u interessante mogelijkheden om uw bedrijf/diensten/producten onder de aandacht te brengen van een grote groep sporters in Leidsche Rijn en omgeving en wilt u meer weten over de sponsormogelijkheden? Mail ons via [email protected], wij maken graag een afspraak om de mogelijkheden toe te lichten.