Hieronder vind je veelgestelde vragen over de website en de app.

Hoe maak ik een KNLTB-account aan om in te loggen op de website?

Ga naar https://mijnknltb.toernooi.nl/association/signup om een account aan te maken. Mocht je een toelichting nodig hebben, dan vind je die hier.

Hoe werkt de KNLTB ClubApp?

De KNLTB ClubApp gebruiken we voornamelijk om banen te reserveren, maar hij is ook voor captains om uitslagen van competitiedagen in te voeren.

Alles wat je moet weten over de KNLTB ClubApp vind je op deze pagina.

Heeft LTC een privacyverklaring?

Ja, die vind je hier.

Hoe kan ik teksten op de website laten wijzigen?

Heb je suggesties voor aanpassingen of uitbreidingen, stuur dan een mail met de aangepaste tekst naar [email protected].

Ik ben mijn wachtwoord kwijt en ik ontvang geen mail nadat ik heb gekozen voor 'wachtwoord vergeten'. Wat nu?

Controleer eerst of de mail niet in de spamfolder van je emailprogramma is terechtgekomen. Zo niet, stuur een mail naar [email protected] met de vraag naar welk emailadres is verstuurd. Of vraag aan de ledenadministratie om het emailadres te wijzigen. Nadat de ledenadministraite heeft doorgegeven dat het emailadres is aangepast, kun je nogmaals kiezen voor 'Wachtwoord vergeten?'. Dan ontvang je de email op het nieuwe mailadres.

Hoe kom ik in contact met commissies en functionarissen?

Op de commisiepagina's, onder menuoptie 'Vereniging', vind je de emailadressen van de commissies en functionarissen.

Hoeveel bedraagt de contributie?

Een overzicht van de verschillende contributiesoorten vind je hier.

Ik heb een andere vraag

Staat je vraag hier niet tussen, dan kun je altijd een mailtje sturen naar [email protected], dan beantwoorden we die z.s.m.