Personal information

KNLTB lidmaatschap

Wat leuk dat je lid wilt worden van L.T.C. Vleuten de Meern! Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.

1/3 Algemeen
2/3 LET OP! Het gebeurt regelmatig dat de e-mails van LTC Vleuten de Meern in de Spambox terecht komen. Zorg ervoor dat u uw spambox controleert. Zodat u niet de e-mail mist van plaatsing bij ons op de club.
3/3 Vrijwilligerswerk Vrijwilligerswerk
>

Van harte welkom bij onze tennisvereniging en leuk dat je lid wil worden. Via dit inschrijfformulier kan je je inschrijven. Houd er rekening mee dat er een wachtlijst is voor zowel junioren als senioren.

Inschrijven is geheel vrijblijvend en kost niets. Er vindt pas een betaling plaats zodra je lid bent. Als je van de wachtlijst afgehaald wil worden kost je dat ook niks.

Let op. Zonder pasfoto kunnen we je inschrijving nog niet in behandeling nemen, omdat we deze nodig hebben voor je KNLTB-pas.

Hier vind je de contributiesoorten en - prijzen.

Voor meer informatie over het lidmaatschap kun je terecht bij [email protected]

Ben je al lid, maar zoek je hoe je een KNLTB-account kunt aanmaken om in te loggen op deze website? Ga dan naar veelgestelde vragen.