Plus Stefan Blom open jeugdtoernooi

Zaterdag 29 juni t/m zondag 7 juli 2024

Doe mee met het Plus Stefan Blom Open Jeugdtoernooi LTC Vleuten de Meern 2024. Schrijf je in via MijnKNLTB.

Het toernooi wordt gehouden van maandag 1 juli t/m zondag 7 juli 2024 (op zaterdag 6 juli wordt er niet gespeeld ivm het LTC VdM JRT toernooi op die dag, wel worden er mogelijk ook wedstrijden in het voorweekend (zaterdag 29 en zondag 30 juni) gespeeld)  op het park van LTC Vleuten de Meern aan de Europaweg 40, 3451 HG te Vleuten-de Meern.

Het toernooi wordt gespeeld in de volgende Categorieën:

• Oranje Enkel (alle wedstrijden op een nog te bepalen dag in die week) en Dubbel (alle wedstrijden op op een nog te bepalen andere dag in die week)
  • Groen Enkel en Dubbel
  • Geel:
    - 10 t/m 12 jaar JE, JD, ME, MD, GD
    - 10 t/m 14 jaar JE, JD, ME, MD, GD
    - 11 t/m 17 jaar JE, JD, ME, MD, GD

Het toernooi wordt gespeeld op 9 Smash Court en 4 Gravel banen. Als de voortgang van het toernooi in het geding komt kan de toernooileiding besluiten:

• Dat er wedstrijden in een tennis hal of andere (door de KNLTB goedgekeurde) banen worden gespeeld.
  • Om verkorte sets te spelen, mits dit in overleg met de bondsgedelegeerde is besloten.

De inschrijving sluit vrijdag 21 juni 23:59 uur, maar wees er snel bij want vol is vol.

SPEELTIJDEN ·

• In het eventuele voorweekend starten we om 10:00 uur en laatste partij 19:30 de baan op ·
  • Alle weekdagen (maandag tot en met vrijdag) starten we om 15.00 uur. De laatste partij gaat om 19.30 uur de baan op. ·
  • Zondag 7juli starten we om 9.00 uur. Dit is de finaledag en we verwachten dan ook, dat je deze dag geheel beschikbaar bent.

Speeltijden voor Oranje:

• Alle enkels worden op een nog te bepalen dag in die week gespeeld.
  • Alle dubbels worden op een andere nog te bepalen dag in die week gespeeld.

VRAGEN?

Stuur ons een mailtje via [email protected]. Tijdens het toernooi zijn we, op de momenten dat er gespeeld wordt, bereikbaar via 030-6667930.

ONZE COLLEGA’S

Andere Open Jeugdtoernooien in de buurt waar je ook aan mee zou moeten doen zijn:

- 3 t/m 6 juni                    One2tennis 14e open jeugdtoernooi Griffensteyn
- 14 - t/m 16 juni              Open Oren Jeugdtoernooi 2024 op Rhijnauwen
- 8 t/m 14 juli                    Open Jeugd Toernooi Breukelen