Midzomernachttoernooi

L.T.C. Vleuten De Meern (Baan 5, Baan 4, Baan 3, Baan 1 , Baan 8, Baan 9, Baan 10, Baan 2, Baan 6, Baan 7 )
7-7-2022 18:00 - 7-7-2022 23:00
Cynthia Glissenaar, Eva de Nijs, Kim Rozengarden, Marlie Vries

Deze commissie organiseert ieder jaar het Midzomernachttoernooi voor de jeugd van onze club. Het is een tennistoernooi waarbij gezelligheid en sportiviteit met tennisvrienden/innen voorop staat (dit staat dus los van de officiële tenniscompetitie).

Dit toernooi wordt georganiseerd in het clubhuis en verzorgt met een drankje, hapje en een disco.

De Midzomernachtcommissie organiseert dit toernooi voor iedereen die op de middelbare school zit.

Inschrijven gaat via een mailadres (volgt medio juni).

Dit jaar is het midzomernachttoernooi op donderdag 7 juli. Via flyers, de nieuwsbrief, de clubapp en posters in ons clubhuis zal kenbaar worden gemaakt hoe laat het toernooi begint.

De Midzomernachtcommissie bestaat uit: Eva de Nijs, Kim Rozengarden, Marlie Vries en Cynthia Glissenaar.

Wij staan open voor tips en ideeën. Stuur deze voor nu naar [email protected], en dan nemen we ze mee!