Automatiseringscommissie

De systemen

De automatiseringscommissie is een commissie die al onze (automatiserings)systemen beheert en up to date houdt. Systemen waar deze commissie naar kijkt zijn:

• Deze website: dit is de verenigingswebsite waar u alle informatie kunt vinden over de vereniging.
  • KNLTB.club: dit is het systeem voor de ledenadministratie en emailing. Het systeem staat ook bekend als LISA (Leden Informatiesystemen). KNLTB.club heeft integratie mogelijkheden met Mailchimp voor email-functionaliteit.
  • KNLTB.collect: dit is het systeem voor de automatische incasso's.
  • KNLTB.app: dit is de app voor je mobiele apparaat en toont o.a. het laatste nieuws en de evenmenten.
  • Jiba: dit systeem zit op ons elektronische afhangbord in de hal.
  • Televisies/Elektronische installaties: in ons clubhuis is een muziekinstallatie en zijn televisies aanwezig. Naast gewone televisie uitzendingen (vooral sport) kan het bestuur presentaties geven via de schermen en wordt informatie verstrekt (zie hieronder).
  • Narrow Casting: is een mooi woord voor de informatieverstrekking via de televisieschermen. Onze commissie zorgt dat er relevante informatie voor alle leden op staat.
  • Toegang park/clubhuis: er zit een elektronisch toegangssysteem op het hek van het park en op het clubhuis. Met uw ledenpas heeft u altijd toegang.

De commissie doet deels het beheer van social media platformen: Wel Flickr (ivm foto's delen), maar geen Facebook en Twitter.

Wat doet de automatiseringscommissie?

De automatiseringscommissie beheert het totale systeemlandschap en voert het functioneel beheer uit van de systemen (applicatiebeheer en technisch beheer zijn uitbesteed), houdt contact met de externe leveranciers over bijv. updates of nieuwe releases of andere aanpassingen. Verder houdt deze commissie contact met de gebruikers zoals trainers en bepaalde commissieleden en organiseert zij regelmatig gebruikerstrainingen. De commissie adviseert het bestuur inzake vervanging van systemen alsmede van hardware en andere apparatuur. Op dit moment is de website met Plan My Sport aan de beurt voor een controle en een up date.

De commissie bestaat uit: Mark den Elzen en Frank Habers.